Volgers

dinsdag 2 augustus 2016

Nieuwe challenge Craftliners: Alles mag

Hallo allemaal,

Er is weer een nieuwe challenge gestart bij Craftliners. Deze keer is het thema makkelijk want " alles mag". 

Ik hou wel van een uitdaging dus ik heb iets heel anders gemaakt dan ik normaal doe. 

Het uitgangspunt was een leuke nieuwe stempel en stansenset van Echo Park.
Een hele leuke set met mooie (tekst) stempels. Het kostte wel wat hoofdbrekens en ik ben dan ook heel benieuwd wat jullie vandaag van mijn kaart vinden (en ook heel benieuwd wat mijn neefje er van vindt die deze maand 15 wordt).

ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:
Craft your passion
Crafty sentiments
Paper creator
Paradise of stamps
Share Joy

Ik hoop dat je deze maand ook mee doet aan onze challenge. We hebben een hele leuke prijs deze keer.

Ik zou het heel leuk vinden als jullie een reactie achterlieten.




4 opmerkingen:

  1. Beautiful card Aartje, love the pretty layout. Thank you for playing along with our Challenge at Crafty Sentiments Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart voor een 15 jarige ! Is ook een hele leuke stempel.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurijk laat ik een reactie achter! Een heel mooi kaartje heb je gemaakt voor je neef. Superleuk stempel is het! En de stijl van de kaart, lekker strak, daar hou ik ook van. Dank je voor het doorgeven van Lydia's site!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat het wel goed zit met deze kaart voor je neefje. Heel gaaf gedaan en die tekststempel is geweldig. Dankjewel voor deelname bij Paradise of Stamps en een hele fijne zondag.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment