Volgers

maandag 2 januari 2017

Veel wijsheid en geluk

hallo allemaal,

Allereest wil ik jullie alle goeds voor 2017 wensen. Helaas begon ons jaar niet zo goed. We kregen in de nieuwjaarsnacht te maken met een inbraak en vandalisme. Gelukkig waren we zelf niet thuis op dat moment maar het resulteerde in een hoop gedoe en schade.
We zullen maar hopen dat dit onze portie ellende voor 2017 maar is en dat we de rest van 2017 dus fluitend doorkomen.

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Craftliners. Een makkelijk thema om het jaar mee te beginnen want alles mag!
Mijn kaart heb je op 1 januari ook al op het Craftlinersblog kunnen vinden en daar vind je dan ook hoe ik hem gemaakt heb.
 
Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:
 ribbon girls, cut it up (old owl dies/new designpaper) card mania.

Gelukkig waren er ook nog leuke dingen:

Met deze kaart
 
 
won ik bij CCC digi creations de challenge,
 
 bij Vilda stamps kwam ik in de top 3.
 
 
en bij Di's digistamp won ik 2 digi's  
 
Ik wens jullie allemaal een prettige avond!
 
Groetjes Aartje
 









10 opmerkingen:

  1. De allerbeste wensen, en creatief jaar gewenst.
    Jeetje, dat is niet bepaald een goede start van het nieuwe jaar. Hopelijk is alles snel geregeld, en kun deze 'valse' start snel vergeten.
    Je kaartje met de mooie uil is echt prachtig. De kleuren van de veertjes passen perfect bij het designpapier. Leuk dat je ze nog hebt bewaart.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes. Dat maakt het weer een beetje goed.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend vervelend dat er bij jullie is ingebroken Aartje :-(.
    Ik hoop dat alles een beetje opgelost is en je huis weer wat opgeruimd.
    Voor de rest van 2017 wens ik je veel geluk en gezondheid!!
    Je kaart is prachtig, heel mooi DP papier en het past natuurlijk prachtig bij je uil!! En gefeliciteerd met je winnende kaartjes!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een naar idee als iemand in je huis is geweest. En dan de schade die je er van hebt, bah. Sterkte ermee.
    Je kaartje is heel leuk. En natuurlijk gefeliciteerd met je winnende kaartjes. Altijd leuk.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ja ik dacht al: heb ik deze niet eerder gezien, maar dat was inderdaad bij Craftliners! Het is een heel mooie kaart met de uilen.
    Maar wat een ellende met zo'n inbraak! Getsie! Ik moet denken aan wat je eens schreef wat je man zei: 'als er bij ons ingebroken wordt, maken ze rechtsomkeert als ze jouw scrapkamer zien, want dan denken ze dat iemand hun voor geweest is'. Had je je kamer opgeruimd? Nee zonder gekheid, ontzettend balen! Hopelijk is er niets waardevols weg, alleen maar dingen die te vervangen zijn.
    Groetjes en sterkte!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So sorry your house was burglarized. That happened to us one time, and it's really sad. Hope that's all your bad luck for the year.

    These cards are just so stunning! Thanks for joining us for our Out With the Old, In With the New challenge at Cut it Up, and Happy New Year! Enjoy using your new supplies.

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat naar om zo het jaar te beginnen. Veel sterkte hoor.
    Je kaart is wel weer erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vervelend begin van het jaar...hoop dat de schade meevalt.
    Voor het verdere jaar toch nog de beste wensen.
    Het is een prachtige kaart geworden.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een hele mooie kaart. prachtig dat veertje erbij.
    Gefeliciteerd met je nominaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart.Gefeliciteerd met je top 3 plaatsjes. Vervelend dat er bij jullie is ingebroken.
    Echt niet leuk. Hoop dat de schade nog mee valt. Het lijkt mij echt heel naar als je weet dat er iemand bij je in huis is geweest.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De uil is prachtig, verder geniet ik altijd van de lay-outs, want je hebt zo'n leuke manier van combineren, erg inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment