Volgers

vrijdag 2 juni 2017

Monochroom

Hallo allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op bet Craftlinersblog. Het thema is deze keer Monochroom.

Voor dit thema ben ik aan de slag gegaan met het papier van Scrapberries "Mechanical Illusions".
Lekker vintage papier in allerlei bruintinten.

Ik ben begonnen met kraft cardstock in de maat 15x15 cm. Hierop het designpapier. De afbeelding komt ook uit het designpapier en heb ik in de bovenhoek wat inscheurd en omgekruld.
Verder heb ik als toevoeging alleen maar wat kraft tandwielen (x-cut) en 2 kleine kraft pijlen (tattered lace). 

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges
 
Ik hoop dat jullie allemaal weer zin hebben om mee te doen deze challenge en ik wens jullie een fijn pinksterweekend.
 
Groetjes Aartje.

15 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje Aartje, heel mooi papier heb je gebruikt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi om al die tinten bruin te gebruiken voor onze monochroom-challenge. Ik vind het een echte mannenkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echte mannenkaart in deze donkere tinten. Leuk hoor en dat is mooi papier geloof ik. Nieuw?
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute!!! Thank you for joining us at Love to Scrap, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf, heel geschikt voor een mannenverjaardag lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende mannenkaart Aartje! Leuke intepretatie van het thema bij DCL!
    Fijn Pinksterweekeinde :)
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi in deze tinten Aartje.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh dat is prachtig! Knap zo in een en dezelfde teint.
    Ik ga mijn best doen om mee te doen....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie stoere kaart Aartje. super de sup mooi gemaakt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi mannenkaart Aartje. Leuk dat je aan onze challenge meedoet.
    Groetjes Caroline DT Scrapplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great masculine card. Just love the papers you have used!

    Thanks for playing along with our present challenge at Craft Rocket and good luck! Hope you will join us next month again.

    Hugs
    Alex
    *DT* Craft Rocket Challenges {#38 – For a boy / man}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#6 – Early summer}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super design, thanks for joining us at Craft Rocket, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een toffe en stoere mannenkaart ! Heel mooi uitgewerkt !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige mannenkaart. Bedankt voor je deelname aan de challenge @ Scrapplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment